Direktlänk till inlägg 27 september 2013

Pizza

Av Sofia - 27 september 2013 19:41

Tentan avklarad och inskickad, äntligen. Nu hoppas jag bara på att jag blir godkänd också. Är lika nervös än som jag var inför matteproven på komvux. Jag har har en känsla för att inte ha klarat tentan precis som jag hade med matteproven men kan ju hoppas att det gått vägen ändå som alla matteproven gjorde. Det blir 3 låååååååånga veckor nu av väntan men nu tar jag helg med en massa måsten istället för att tänka på plugg och tentor! Jag måste vika tvätt, tvätta och framför allt vila och koppla av men vad är det? =)


Jag kommer nog att sitta där med böckerna i handen och läsa om epidemiologi som nästa moment kommer handla om i denna kurs. Jag kommer nog att flänga och fara med dammsugaren och cykeln precis som innan. Jag kan bara inte sitta still och koppla av (längre stunder). Jag har ansökt om vårens kurser idag också, det gjorde jag efter tentan innan jag hämtade hem ungarna och mötte Dan. Vi har ätit pizza ikväll då det är FREDAG och löning, någon gång lär man ju passa på, hade gått ner 2 kg men de har jag väl  gått upp igen. Åt dock inte pizza utan en svanbyrulle. Så smarrigt så, sen har vi hunnit ut med Dessie också och träffat Marlene, Kim, Kenzo och Zelda. Dan ska ut och slarva ikväll så jag blir ensam hemma med Dessie och ungarna. Men vi ska ju bara sova så det gör inget. Nä dags att njuta av denna kväll, Daniel är här också och gör oss sällskap så jag ska väl vara social innan han åker hem. Kram på er


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 24 november 2013 16:38

Från och med 1/12 flyttar jag bloggen till lulaja.wordpress.com :) Nu ska jag bara lära mig sidan :) ...

Av Sofia - 13 november 2013 20:18

Och den intensiva plugg/föreläsnings veckan börjar lida mot sitt slut. 2 dagar kvar. Tar en pais från bloggen för det är så mycket annat just nu! ...

Av Sofia - 11 november 2013 21:39

Upp som en sol, ner som en pannkaka! Jag har bara gäspat mig genom denna dag och kan erkänna att på eftermiddagen så var mina tankar långt ifrån högskolan i Gävle. Nåväl. Fick ändå ut något av dagen och det känns bra. Tufft men bra. Morgonen blev som...

Av Sofia - 10 november 2013 15:58

Vilket innebär måndag imorgon, vilket innebär skola och en tuff vecka framför mig. Det blir många långa dagar med föreläsning både på förmiddagen och eftermiddagen. Och jag som har helt kaos i skallen efter en föreläsning. Hur ska detta gå, med tanke...

Av Sofia - 10 november 2013 15:48

Hur sjutton ska jag göra för att underlätta läsningen för Fanny som gett sig sjutton på att hon inte vill lära sig och gör allt annat än läser (kollar i boken). Det är samma sak varje gång. Hon skyller på att hon är trött, att hon har ont, att det är...

Presentation


Hej där!! Roligt att se dig, du har just snurrat in till oss i våran snurriga men otroligt intressanta vardag! Välkomna!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Kadimas Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards