Alla inlägg den 14 september 2013

Av Sofia - 14 september 2013 20:39

SHL PREMIÄR! (dvs gamla Elitserien drar igång) Det kommer ta tid att vänja sig men laget i mitt hjärta är som innan. Det är Luleå såklart. Denna dag har vi väntat på hela sommaren. Det bästa med hösten och vintern är att hockeyn börjar. Jiiihaaaa, äntligen nå vettigt att se på dumburken iallafall på tisdagar, torsdagar och lördagar. Weeeiiiii. Lycka. Och som jag längtat. Men nu när det är/har varit premiär sitter jag inte och tittar, jag har pluggat i snart två timmar. Kände lixom att det var viktigare just nu men ska se sista perioden nu av Färjestad -Örebro. Mina två färjestadsnördar sitter såklart och glor. Luleå leder, det tog jag reda på för ett litet tag sedan. Medans jag har pluggat, Fredrik och Dan har kollat matchen och Thea har sett en film om hästar - på Norska har vårt födelsedagsbarn varit och härjat av sig hos Kim och Marlene. Nu är Dessie hemma, Thea har lagt sig och jag har gett upp pluggandet för idag. Det har annars varit en bra dag idag. Jag och Dan har pysslat ute med den lilla trädgård vi har. Vi har fått för oss att ta bort buskar och plantera blommor så vi får nya rabatter. Framsidan får en helt ny lock. Imorgon får vi se om vi får upp buskarna på framsidan. Nä nu ska jag se hockeyn och sen ska jag se film och sova. Det är en ny dag imorgon också. Jag hoppas att ni andra har haft en fin dag idag! Sköt om er!

Av Sofia - 14 september 2013 09:04

Jag vägde mig idag bara för att väga Dessie. Jag blev glad över resultatet. Det vat ju inte direkt så att katten hade rasat i vikt snarare tvärtom. Dessie väger nu ganska så precis 3 kg så hon har gått upp och jag har gått ner. Jag har ju beslutat mig att gå ner i vikt så: Sanningen i vitögat. Jag har gått ner 1,5 kg på ca två veckor. :) Härligt!

Av Sofia - 14 september 2013 07:42

För "vår" Dessie 6 månader idag! Lill trollet väger nu 3 kg och har bott hos oss i snart 3 månader. Ett väldigt berikande tillskott i våra liv. Hon är underbar vår lilla busfia!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej där!! Roligt att se dig, du har just snurrat in till oss i våran snurriga men otroligt intressanta vardag! Välkomna!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Kadimas Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards