Alla inlägg den 22 september 2013

Av Sofia - 22 september 2013 09:39

Så soligt och fint igår och mulet, grått och tråkigt idag. Hösten är verkligen här och den kom över en natt tidigare i veckan. De var ju till och med minusgrader på väderapparna utsatta till nästa helg men det har ändrats men snart så. Snart är det dags att rota fram vinterkläderna och klä sig med mössa och vantar. Fast barnen har redan en tunnare mössa och vantar på sig om de går på utflykter med skolan en sån här dag. Jag har kollat igenom vinterkläderna från förra året men får nog se över allt igen, efter flytten har jag ingen koll egentligen. Längtar till den 2/10 då de är klädbytardag på möbeln. Då kan man fynda mycket. Idag kommer Malin och Daniel ja de lär ju vara påväg. De ska bli trevligt. Fredrik och Fanny kommer hem också och allt blir som vanlig igen. Jag borde plugga, igår läste jag nästan ut en av våra 5 böcker som helst ska läsas ut tills på fredag. Ja man får skumläsa och läsa de man tycker känns viktigast. Men som sagt idag får vi besök så jag får fortsätta läsa sen då de åkt hem. Nu ska jag få upp värmen i kroppen och njuta av en ledig dag. Det är synd att helgen är så kort för snart är det måndag igen. Imorgon är det dags för jobb och skola. Jag har låååååååång dag! Hade gott, sköt om er! Kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej där!! Roligt att se dig, du har just snurrat in till oss i våran snurriga men otroligt intressanta vardag! Välkomna!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Kadimas Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards