Alla inlägg den 21 september 2013

Av Sofia - 21 september 2013 09:47

och helg men idag är det ingen vanlig lördag utan Fredrik fyller 12 år idag. Grattis till världens finaste bonusson. Dagen kommer bli lugn, Dessie är ute och de är riktigt kallt ute även om solen skiner. Thea är här extra hos oss och jag saknar Fanny. Idag skulle vi ha åkt in till Uppsala och firat Fredrik men istället gjorde vi det igår. Han åker till sin mamma senare idag. Jag har tänkt att jag ska plugga så jag får väl sätta fart om ett tag. Det är inte någon ursäkt att jag inte orkar det är bara att göra det. Igår efter skolan hämtade jag ut min s3a men är besviken på 3. Inte är felet ordnat inte eller jo telefon tar laddning precis som innan men efter 12 timmars laddning och telefon avstängd borde batteriet vara laddat mer än 78%. Den går ju inte att sälja, inte än iallafall och den går inte att använda. Tur att jag köpte en ny men jag ska gå in och prata med 3 igen. Nu ska jag fortsätta se Räddningspatrullen och sen sätta fokus på plugget. Ha en fin dag allihopa!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej där!! Roligt att se dig, du har just snurrat in till oss i våran snurriga men otroligt intressanta vardag! Välkomna!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Kadimas Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards