Alla inlägg den 15 september 2013

Av Sofia - 15 september 2013 18:47

Så var tvättkorgen övervunnen och kampen i tvättstugan avklarad. Fanny är hemma, middagen i magen. Allt är som det ska igen. Tjejerna ser på Emil och Fredrik pillar väl på telefon eller något. Äntligen är snart denna dag avklarad de är nästan så jag längtar till imorgon då jag får åka till skolan och lära mig en massa intressanta saker. De ska bli skönt att lägga barnen och krypa ner i sängen och kolla på Wallander. Önskar er alla en riktigt trevlig söndagskväll.

Av Sofia - 15 september 2013 12:30

Och allmänt blä! Nu känner jag mig som i onsdags eller var de torsdags. Hängig, febrig, trött, slö och på toppen av moset väldigt uttråkad. Jag har inte tid att ligga sjuk IGEN. Tänk att vi aldrig kan få vara friska och må bra, de är alltid någon som är hostig eller snuvig. Suck. Nåväl. Söndag idag och jag har tråkigt, tiden går långsamt och jag försöker samla energi för ännu en vecka. Jag har gjort lite läxor med Thea och läst ett kapitel till i " Den orättvisa hälsan ". Jag har varit ute med Dessie och fotat och längtar efter Fanny. Klockan 15 ska jag tvätta och det ser jag ju verkligen framemot, skulle bara vilja dra täcket över mig och vakna upp imorgon frisk, pigg och fräschare än vad jag känner mig idag. Nu ska jag kolla på när Dan lagar mat. Sköt om er!

Av Sofia - 15 september 2013 11:19

      

Nu har även Fannys skolkort kommit online.

Årets skolfoto: Åk 1, Centralskolan



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej där!! Roligt att se dig, du har just snurrat in till oss i våran snurriga men otroligt intressanta vardag! Välkomna!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Kadimas Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards