Alla inlägg den 10 september 2013

Av Sofia - 10 september 2013 19:47

Skööööönt, jag har längtat hela dagen tills jag får gå och sova. De söta missarna väckte oss vid fyra imorse sedan kunde vi inte somna om, trots att vi stängde sovrumsdörren nu dessutom. De väckte även tjejerna vid halv fem, men dom lyckades somna om. Men vad gör det om hundra år? Vi får ju sova snart igen. Jag har varit trött idag men fått spendera dagen på hemmaplan.Jag har varit "ledig". Jag satt hela förmiddagen och pluggade men efter fem timmars plugg så känner det fortfarande oklart. Jag är skitnervös över torsdagen och seminariet, hur det ska gå.


Suttit med Johanna på vuxenutbildningen och pluggat och även skrivit in alla tider, måsten och fritid i en almenacka. De behövs nu kan jag säga. Nu sitter jag bara och gäspar till "hakv åtta hos mig". Jag var hemma vid 13:30 idag efter att ha hämtat tjejerna och Theas kompis på skolan. Sen hade vi fullt ös här hemma, fyra flickor uppe på rummet och tre missar ute njutandes i solen. Även tjejernas kompis Evilina kom och lekte med tjejerna. En väldigt fin och bra dag trots alla måsten, men och andra sidan är det intressant att plugga så de gör inget heller att jag har måsten.


Nu är det kväller, tjejerna ligger, missarna har varit inne ett tag efter att ha fått vara ute en andra gång idag. Nu ligger dom och sussar gott. Fredrk ska snart lägga sig och det ska Dan och jag också göra. Så skönt de ska bli. Nu Idol. Godnatt! =)


Bjuder på två bilder som jag fotat idag:


   

Av Sofia - 10 september 2013 19:07

Fick två riktigt fina bilder på Kenzo idag, visst är han stilig och ståtlig?


   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej där!! Roligt att se dig, du har just snurrat in till oss i våran snurriga men otroligt intressanta vardag! Välkomna!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Kadimas Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards