Alla inlägg den 26 september 2013

Av Sofia - 26 september 2013 22:14

En ny höstjacka åt mig och vinterkläder åt Fanny = Check! Nu är det bara vinterjacka åt mig och Dan som ska fixas + vinterskor till alla! Till Thea köpte jag vinterkläder åt för flera veckor sedan och Fredrik kan ha sin jacka och byxa från förra året! Nice! Jag kanske slipper frysa innan snön kommer! (Genom att köpa och kosta på mig själv lite)

Av Sofia - 26 september 2013 22:07

Det är väl lika bra det så man är vaken och pigg imorgon! Jag har i stortsett pluggat HELA dagen borde kanske plugga mer men vad tjänar de till - jag kommer faila tentan. Var så sjukt stressad och trött ikväll då jag satt och pluggade så jag började gråta. Inatt kommer jag väl och drömma om allt jag tagit till mig idag. Jag kanske skulle lägga alla böcker under kudden så kanske allt går in, tänk om det var så. Jag är nog inte ensam om att vara nervös inför imorgon. Gah. Nä nu blir det film en stund och sen sova gott! Kram

Av Sofia - 26 september 2013 08:37

Strålande sol och kyligt ute. Minusgraderna blir bara värre och värre. Fast jag myser. Nu får man äntligen klä på sig, jag gillar inte att svettas. Såg inte frosten igår men idag är det solklart att vintern är påväg. Tierp ligger som i ett stort frosttäcke. Barnen är nu på skolan och jag har precis kommit hem. Tredje och fjärde tvättmaskinen är igång och jag får väl springa till tvättstugan snart igen. Fick börja med att tömma torktumlarna och rengöra dom efter någon annan efter att ha kommit från skolan. Dessutom då jag kom vid sju och började min tvättid så stod dörren olåst. Hopplöst. Jag köper oss snart en egen tvättmaskin. Idag är det TENTAplugg som gäller, hela dagen men ska som sagt tvätta också. Då jag är klar vid 10 eller om det är 11 ska jag luncha med Johanna och sen fortsätta plugga till tentan som är imorgon. Jag ska sen fortsätta plugga på biblioteket här i Tierp annars blir det nog inget gjort. Sen blir det de gamla vanliga; handla, springa in på banken då min dosa säger ogiltligt kort helt plötsligt, det är min tur igen att hämta barnen, fixa middag men och andra sidan väntar jag nog in Dan och efter middagen är det bara att plugga ännu mer. Nu är jag faktiskt nervös inför tentan. Men jag har faktiskt i stortsett läst 2 av 5 böcker från pärm till pärm! *stolt* Borde ha läst de andra men jag har ett hum iallafall. Nåväl här blir det inte något plugga av. Ha en fin dag och sköt om er! :) Kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej där!! Roligt att se dig, du har just snurrat in till oss i våran snurriga men otroligt intressanta vardag! Välkomna!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Kadimas Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards