Alla inlägg den 7 september 2013

Av Sofia - 7 september 2013 21:23

Nu tar jag och Dan kväller med en varsin mobil i näven, wordfued och The Hobbit på Cmore Action. Missarna verkar trötta, Kenzo snarkar förfullt och tjejerna sover så imorgon kan vi nog räkna med en tidig morgon igen. Imorse väcktes vi kl 04:30 av tre super mysiga och busiga missar. Fanny sover och Fredrik ska snart i säng han också. Varför inte Fanny är hos Johan? Jo, Fanny kom tillbaka från Johan idag redan då han skulle på kryssning. Inte mig emot så kan de bli ibland. Nu gäspar jag oxå så G'natt med er!

Av Sofia - 7 september 2013 18:51

Vad gör ni andra denna lördag?


Jag sitter och går igenom lite olika hälsobegrepp till seminariet nästa vecka. Har nu suttit ett par timmar med tre olika böcker och letat fakta och försöker komma fram till vad jag tycker, tänker och mina åsikter om alla ord och begrepp.Ett tag satt jag ute i solen och njöt men de var för distraherande så jag gick in igen. Jag jämnför mina teorier med andras. Och där tar det stopp! Jag är faktiskt lite nervös om hur det ska gå då jag inte riktigt vet vad seminarieledarna förväntar sig av mig. Men det ska nog gå bra, jag sitter ju inte ensam i båten som ska ro:s iland. Men ändå. Jag som inte tycker om att prata inför människor jag inte känner, men jag hoppas att övervinna detta. De kan ju inte vara farligt, bara göra nytta inför framtiden. Nu ska jag läsa lite om de jag skrivit om, det märks att utbildningen insperar och påverkar mig. Må så gott och ta hand om er. <3


Foto: Plugga I Solen ★

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej där!! Roligt att se dig, du har just snurrat in till oss i våran snurriga men otroligt intressanta vardag! Välkomna!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Kadimas Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards