Alla inlägg den 19 september 2013

Av Sofia - 19 september 2013 21:12

Idag fick jag min nya mobil. En Samsung note två. Jag är mycket nöjd och det är inte varje dag man har julafton 96 dagar före jul :) Hade gott!

Av Sofia - 19 september 2013 21:10

Så det är kanske dags att sova nu? Denna dag är också till ända. Kidzen sover och vi ska fortsätta se film men först måste vi se klart hockeyn först. Om vi nu tittar jag har kanske somnat innan. Jag fick lite skolprojekt gjort idag/ikväll också så jag får väl vara nöjd med denna dag. Sov gott och dröm sött! Kram

Av Sofia - 19 september 2013 13:56

Så var vi äntligen hemma. Vilket Pissväder vi har idag fast nog är det bra att det regnar men de kan ju regna på natten eller då jag slipper gå ut. Puh. MEN nu kanske det finns en chans till lite svamp iår. Räddade tjejerna från utedag på fritids, vi blev tillräckligt blöta av att cykla hem. Dyngsur AB! Idag har jag fått min nya telefon, jag är helnöjd. Mycket nöjd! Sitter med den i näven just nu. Det blev en Samsung Note 2. Jag har försökt plugga men det har varit lönlöst, får inget gjort. Hemma går Dessie och buffar på mig och snor pennorna för mig hela tiden + att jag ser allt annat som måste göras. Cyklade hem till Agda och pluggade med Johanna men det gick inte så bra de heller. Tänkte hinna till biblioteket men Fanny gjorde allt hon inte skulle göra så de hann jag inte heller. Behövde ju handla och komma hem innan Fredrik utefall han kommer hem efter skolan. Nåväl får försöka göra allt ikväll som jag skulle ha gjort idag men då är det väl ungarna och hockeyn som skrålar. Aja dumt att klaga. Mitt problem. Nu ska jag mysa med Dessie som kommer och puffar på mig hon tycker nog att jag ska sluta skriva. Jag ska väl ta upp mina böcker igen, lägga undan telefonen och försöka hitta motivationen. Kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej där!! Roligt att se dig, du har just snurrat in till oss i våran snurriga men otroligt intressanta vardag! Välkomna!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Kadimas Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards