Direktlänk till inlägg 17 oktober 2013

Godnatt allihopa!

Av Sofia - 17 oktober 2013 21:33

Det är tur att det inte är halloween riktigt än för då skulle jag nog bli tagen som ett spöke (eller zombie) som jag ser ut. Jag är jättetrött och har vandrat runt alldeles extra svart under ögonen idag. Ge mig energi! Eller något tips iallafall? Dagen har varit bra, jag är nöjd med seminariumet och sedan med det jag och Fanny kom fram till idag om vårt PM! Väl hemma i Tierp igen fick jag hämta tjejerna lite här och där kring Vegavallen i ett regnigt Tierp vid två-tiden då vi var så effektiva efter seminaiumet. Jag hade tänkt att åka 14:39 tåget senast. Min Fanny hade ju givetvis lämnat cykeln vid skolan så fick hämta, skjutsa och hämta cykeln och så handla. Vi var hemma vid halv fyra och då var det bara att diska och börja med middagen. Ikväll har jag pluggat lite och småtittat på hockey. Fick huvudvärk nu så ska lägga mig i ett mörkt sovrum, i en kall säng tillsammans med Dan. Det är äntligen dags att sova. Varva ner med lite film men jag somnar nog ganska fort. Redigerar nog detta inlägg imorgon då jag är piggare. Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 24 november 2013 16:38

Från och med 1/12 flyttar jag bloggen till lulaja.wordpress.com :) Nu ska jag bara lära mig sidan :) ...

Av Sofia - 13 november 2013 20:18

Och den intensiva plugg/föreläsnings veckan börjar lida mot sitt slut. 2 dagar kvar. Tar en pais från bloggen för det är så mycket annat just nu! ...

Av Sofia - 11 november 2013 21:39

Upp som en sol, ner som en pannkaka! Jag har bara gäspat mig genom denna dag och kan erkänna att på eftermiddagen så var mina tankar långt ifrån högskolan i Gävle. Nåväl. Fick ändå ut något av dagen och det känns bra. Tufft men bra. Morgonen blev som...

Av Sofia - 10 november 2013 15:58

Vilket innebär måndag imorgon, vilket innebär skola och en tuff vecka framför mig. Det blir många långa dagar med föreläsning både på förmiddagen och eftermiddagen. Och jag som har helt kaos i skallen efter en föreläsning. Hur ska detta gå, med tanke...

Av Sofia - 10 november 2013 15:48

Hur sjutton ska jag göra för att underlätta läsningen för Fanny som gett sig sjutton på att hon inte vill lära sig och gör allt annat än läser (kollar i boken). Det är samma sak varje gång. Hon skyller på att hon är trött, att hon har ont, att det är...

Ovido - Quiz & Flashcards