Alla inlägg den 23 oktober 2013

Av Sofia - 23 oktober 2013 21:06

idag, men det är nog bara för att jag har varit i skolan för första och även sista gången denna vecka. I love hemstudier. Det finns massor att göra på min att-göra-lista. I skolan var det effektivt som vanligt. Först föreläsning (liknande) tre timmars mattelektion och sedan har jag och Fanny skrivit på vårt PM. (Nä, inte min dotter Fanny). Vi är nästan klara och redo för redovisning på tisdag nästa vecka. Har/Haft huvudvärk idag med och nu sitter jag och trycker i mig baconchips från marknaden förförra veckan så gott så och tittar på hockey. Borde egentligen låta bli att trycka i mig men men är det lillördag så är det. Får ta en promenad extra imorgon! :) Är trött i vanlig ordning så det ska bli skönt att SOVA! Godnatt allihopa :)

Av Sofia - 23 oktober 2013 19:42

7 månader och en vecka snart. Vikt 3,5kg! Idag har Dessie varit hos Kim och Marlene och lekt och busat med Kenzo och Zelda hela dagen. Jag lämnade henne där vid 06:30 och hämtade 16:30 (typ). Hon har inte gjort annat än sovit sen hon kom hem och gosat en stund såklart. Myskatt! ?

Ovido - Quiz & Flashcards