Alla inlägg den 12 oktober 2013

Av Sofia - 12 oktober 2013 15:55

Efter en härlig promenad runt tierps ryttarklubb, gammelgården, konsum och den gamla vanliga vägen hem är grillen tänd och vi väntar på mat. En riktigt underbar solig dag. +17, 6 visade termometern i köket som högsta temperatur idag. Känns ju nästan som sommar :) och magen kurrar. Det ska bli gott med grillat!

Av Sofia - 12 oktober 2013 14:48

     

Av Sofia - 12 oktober 2013 10:06

Löööördag = hockey, sol, foto, hemma och inget plugg! LEDIG! Jag ska bara vara idag och umgås med familjen och Daniel (ja han är ju nästan familj han också). Det ska bli skönt att inte behöva stressa och dryga sig. Jag har sovit dåligt inatt också, oroligt och sen har Dessie och Dan väckt mig men vad gör det om hundra år. Solen skiner, jag längtar ut men först ska Fredrik åka ut och fiska så innan dess blir det bus med Dessie. Ont i kroppen fortfarande, blä - men bara gilla läget. Jag är helt enkelt trött. Imorgon är en ny dag och jag får väl vara kreativ då. Skriver väl mer sen och uppdaterar lite höstbilder sen :) De ska bli skönt att komma ut och förena foto med motion :)

Daniels värsting jämtemot min lilla camera.

Ovido - Quiz & Flashcards