Alla inlägg den 15 oktober 2013

Av Sofia - 15 oktober 2013 23:04

Ligger vaken än i sängen och funderar, kan lixom inte sova för ovanlighetens skull. Men slutar jag fundera kanske jag somnar, lite uppskrämd kanske. Vi började titta på När lammen tystnar och Dan somnade ifrån allt. Annars är det jag som brukar ligga däckad nu vid denna tid men det har känts så konstigt sista dagarna. Hjärnan går väl på högvarv antar jag. Alla sover förutom Dessie och jag, men jag ska väl snart ge upp det är ju en ny dag imorgon. Jag måste somna helt enkelt. Det har varit en bra dag, en halvt som halvt bra föreläsning där jag lärde mig kanske mest ifrån början och sen blev det bara en repetition av förra måndagens föreläsning. Nåväl. Kompenserade förmiddagen med kvalivitetstid med Fanny. Det kändes konstigt att bara hämta henne, cykla och fika och sen umgås innan resten av familjen kom hem. Rätt skönt och mysigt faktiskt, att få bara lite tid med Fanny. Thea följde med en kompis efter skolan idag efter att ha fått vaccination på skolan, vilket nog gick bra. Thea sa inge särskilt. Middagen och ute tid med Dessie som vanligt, läxor och plugg samt NHL 14. Ja det och artiklar har varit min kväll. Nu sover även Dessie intill mig och jag ska sova och hoppas på att huvudet känns bättre imorgon. Jag känner även av bihålorna men vägrar bli sjuk igen. Nåväl. Godnatt och sov så gott! Kram

Av Sofia - 15 oktober 2013 06:14

Godmorgon i mörkret. Då var det morgon igen då! Det har varit skönt att sova men jag hade gärna sovit längre. Är fortfarande trött. Men ungarna ska upp, Tisdag idag då och skola och jobb som vanligt jag hoppas att illamåendet släpper snarast annars blir det jobbigt. Tror dock de ger med sig de känns så. Nu kom Dessie och började böka, trampa, kurra och bita i telefon. Jag tror att hon vill mysa. 10 min senare: Dessie har gått och iväg och jag mår bättre. :) Det är tjugo minuter kvar innan ungarna ska upp jag kan ligga kvar i sängen om jag vill. Dan ska snart till jobbet, jag får väl utnyttja tiden till att komma på forskningsfrågor till mitt bloggande idag. Önskar er/dig som läsare en fin dag! Kram ?

Ovido - Quiz & Flashcards