Direktlänk till inlägg 15 oktober 2013

Ugglorna får sällskap

Av Sofia - 15 oktober 2013 23:04

Ligger vaken än i sängen och funderar, kan lixom inte sova för ovanlighetens skull. Men slutar jag fundera kanske jag somnar, lite uppskrämd kanske. Vi började titta på När lammen tystnar och Dan somnade ifrån allt. Annars är det jag som brukar ligga däckad nu vid denna tid men det har känts så konstigt sista dagarna. Hjärnan går väl på högvarv antar jag. Alla sover förutom Dessie och jag, men jag ska väl snart ge upp det är ju en ny dag imorgon. Jag måste somna helt enkelt. Det har varit en bra dag, en halvt som halvt bra föreläsning där jag lärde mig kanske mest ifrån början och sen blev det bara en repetition av förra måndagens föreläsning. Nåväl. Kompenserade förmiddagen med kvalivitetstid med Fanny. Det kändes konstigt att bara hämta henne, cykla och fika och sen umgås innan resten av familjen kom hem. Rätt skönt och mysigt faktiskt, att få bara lite tid med Fanny. Thea följde med en kompis efter skolan idag efter att ha fått vaccination på skolan, vilket nog gick bra. Thea sa inge särskilt. Middagen och ute tid med Dessie som vanligt, läxor och plugg samt NHL 14. Ja det och artiklar har varit min kväll. Nu sover även Dessie intill mig och jag ska sova och hoppas på att huvudet känns bättre imorgon. Jag känner även av bihålorna men vägrar bli sjuk igen. Nåväl. Godnatt och sov så gott! Kram

 
 
Alvis

Alvis

17 oktober 2013 08:32

Hej! Vilken jättefin och läsvärd blogg du har, Verkligen! :)

Kika gärna in på min blogg och lämna en kommentar eller två.

Vem vet, min blogg kanske är något i din smak? KOLLA GÄRNA!!

Ha en bra dag, Kram! ^^

http://PeaceOfLove.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 24 november 2013 16:38

Från och med 1/12 flyttar jag bloggen till lulaja.wordpress.com :) Nu ska jag bara lära mig sidan :) ...

Av Sofia - 13 november 2013 20:18

Och den intensiva plugg/föreläsnings veckan börjar lida mot sitt slut. 2 dagar kvar. Tar en pais från bloggen för det är så mycket annat just nu! ...

Av Sofia - 11 november 2013 21:39

Upp som en sol, ner som en pannkaka! Jag har bara gäspat mig genom denna dag och kan erkänna att på eftermiddagen så var mina tankar långt ifrån högskolan i Gävle. Nåväl. Fick ändå ut något av dagen och det känns bra. Tufft men bra. Morgonen blev som...

Av Sofia - 10 november 2013 15:58

Vilket innebär måndag imorgon, vilket innebär skola och en tuff vecka framför mig. Det blir många långa dagar med föreläsning både på förmiddagen och eftermiddagen. Och jag som har helt kaos i skallen efter en föreläsning. Hur ska detta gå, med tanke...

Av Sofia - 10 november 2013 15:48

Hur sjutton ska jag göra för att underlätta läsningen för Fanny som gett sig sjutton på att hon inte vill lära sig och gör allt annat än läser (kollar i boken). Det är samma sak varje gång. Hon skyller på att hon är trött, att hon har ont, att det är...

Ovido - Quiz & Flashcards