Alla inlägg den 25 oktober 2013

Av Sofia - 25 oktober 2013 21:47

Efter allt slit denna vecka är jag så gott som klar med min uppsats. En stavelse till och jag hade övetskridit dessa 3 av max 2-3 sidor. Haha. Jag i ett nötskal. Haha. Men så Sköööönt att faktiskt vara nästan färdig och det en vecka innan skolans bestämda deadline. Jag har ju min på söndag, det är så skönt att ha fått detta gjort så jag kan fokusera på tentan tills nästa fredag. Det är ju så jag nästan förtjänar att frossa i chips, dipp och läsk. Det är precis vad jag tänker göra nu och ta kväller med Dan i soffan framför en film. Det blir polisskolan. Nä redigerar detta imorgon då jag har mer att skriva så tills dess! Må så gott!

Av Sofia - 25 oktober 2013 10:30

Önskar dock att jag kunde (hade tid med) att vara ute i solen och njuta. Men istället sitter jag med cancer-arbetet igen och bråkar med harvard systemet. Utan Dessie, jag vet för jag cyklade till komvux och skriver ett tag medans jag väntar på Johanna som idag skriver matteprov. Lycka till vännen min. De är skönt att komma hemifrån så man kan fokusera. Idag ska jag och Johanna nämligen fira det mer än godkända matteprovet och tentan med en lunch och varandras sällskap. Så lite hinner jag kanske njuta av solen innan det blir mörkt och kväller igen. Inga andra planer idag förutom att skriva, skriva och åter skriva. Jag har ju som mål att bli klar på söndag. Nu har jag faktiskt börjat jobba men frågan är får jag verkligen med allt examinatorn vill se. Nåväl det visar sig, nervöst. Dock försöker jag skriva om de punkter som står i handledningen och lite därtill. Kidzen ska på disco ikväll så på eftermiddagen blir det väl att fixa till tjejerna och middag. Dan och jag får en lugn fredagskväll med chipsskålen bara för OSS! Ja ikväll ska vi nog äta chips och dipp, det var ett tag sedan (om man bortser från mitt smått frossande i baconchips i onsdags). Nä åter till verkligheten. Johanna är kanske klar snart så bäst att skynda på. Kram

Ovido - Quiz & Flashcards