Alla inlägg den 11 november 2013

Av Sofia - 11 november 2013 21:39

Upp som en sol, ner som en pannkaka! Jag har bara gäspat mig genom denna dag och kan erkänna att på eftermiddagen så var mina tankar långt ifrån högskolan i Gävle. Nåväl. Fick ändå ut något av dagen och det känns bra. Tufft men bra. Morgonen blev som vanligt stressig om inte stressigare än vanligt. Vi upptäckte då vi skulle cykla till skolan att det var -8 ute, det var bara att rota fram täckbyxorna igen och den tjockare mössan och vi hann till i skolan itid så jag inte missade tåget. En mycket bra dag med många nysningar, när ska denna energiknäckande mansförkylning ta slut. Jag blir tokig. Men ska väl vara glad att febern har släppt. Dock orkar jag inte lika mycket som då jag är utom dessa förkylningssymtom. Skulle vara underbart. Jag kom hem kl 16:11 med tåget och mötte upp familjen vid skolan. Dan fixade middag och jag diskade. Barnen gjorde sina läxor under tiden som vi fixade maten och även efter maten för att sedan roa sig till läggdags. En rutin vi kommer att ha numera så inte läxor förträngs eller koms på 5 minuter innan läggdags. Fanny och Thea fick ikväll in en tv och dvd på sitt rum så de vart nog mer än nöjda. De ägnade kvällen åt Lassie. Själv har jag ikväll pluggat och har nu lagt mig för att se på Jönssonligan. Jag hoppas att ni andra har haft en bra dag. Det är så skönt att ha måndagen gjord, det är nu en dag närmare helgen och lite "ledigt" igen. Jag har precis inlett en mycket jobbig och intensiv vecka av alla andra intensiva veckor. Men denna vecka innebär sena dagar för oss alla, sena middagar och ju närmare helgen desto tröttare blir vi. Nu ska jag se film, varva ner och sedan ladda för en ny morgondag. Kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej där!! Roligt att se dig, du har just snurrat in till oss i våran snurriga men otroligt intressanta vardag! Välkomna!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Kadimas Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards