Alla inlägg den 4 november 2013

Av Sofia - 4 november 2013 20:42

Jag överlevde denna dag och faktiskt så kändes det bättre efter ett varmt bad och dusch. Det var ett klokt beslut att ta sig iväg till skolan ändå, men på eftermiddagen började jag känna mig hängig igen. Jag åkte till introduktionen (började 13:15) och tur var väl det då det var upprop och registrering samt en massa nyttig information om examensuppgifter och hela kursens innehåll. Vi slutade strax före klockan 16 idag men åkte bil hem med Emelie idag. Ett rejält fullspäckat schema har vi också för de kommande veckorna. Ingen rast ingen ro, mest nervös inför hemtentan som pågår i en vecka. Nu ligger jag i sängen och ska se film och sen sova. Jag har haft ont i magen som jag får ibland men det gick över med hjälp av Alvedon och Dessies värme på magen. Hon låg och gosade i över en timme. Mysigt. Det ska bli skööööööönt att sova själv nu då jag är sjukt trött. Imorgon är det en ny dag. Nu film. Godnatt med er!

Av Sofia - 4 november 2013 09:01

Vet precis hur en överkörd grävling känner sig. Tog mig knappt upp ur sängen imorse men nu är kidzen på skolan och jag hemma igen. Det var en pina att cykla. Jag förstår karlarna faktiskt för det är värre med en förkylning än att föda barn. (Jag kan jämföra det iallafall då Förlossningen med Fanny gick snabbt och enkelt) och en förkylning kan få en däckad i flera dagar. Ont i skallen, ont i kroppen och halsen, jag låter som en storrökare som hinkat i sig en flaska whisky. Uch. Idag har vi kurs introduktion så det känns viktigt att åka till skolan också. Suck. Nu ska jag diska, lägga mig i ett bad, se tv, ta panodil och äta något för jag lär åka till skolan. Kram på er

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej där!! Roligt att se dig, du har just snurrat in till oss i våran snurriga men otroligt intressanta vardag! Välkomna!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Kadimas Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards