Alla inlägg den 5 november 2013

Av Sofia - 5 november 2013 18:37

Och gjort matteläxan med dottra nu var det bara mitt plugg kvar. Till nästa vecka ska det ske både läsning och skrivning så vi har lite att göra. Tur att det mesta sker i grupp och det förväntas många timmars arbete inom gruppen som är nya vid den här kursen. Jag har hamnat i ännu en bra grupp med glada och pigga studiekamrater. Ikväll ska jag läsa om frågeställningar och jämföra två texter + att jag måste beställa lite mer kurslitteratur. Puh. Fattar inte hur csn tänkte där. Man borde få mer då man pluggar på högskolan. Knappt så man tar sig runt med räkningar, ungar och kurslitteratur. Nåväl. Tog mig iväg till skolan idag också och haft föreläsning om pedagogik. Vi slutade tidigare och jag hann precis med en buss före 12 ner på stan även fast vi träffades i gruppen också. Fanny hade ju blivit lovad att gå med fritids och bada så jag fördrev någon timme i Gävle och tog sen 14:39 hem, hämtade Thea och väntade in Fanny. Nu har vi ätit middag, gjort matteläxa och även badat Dessie. Jag är redo för sängen men än är det någon timme kvar så på't plugget igen. Ha en trevlig kväll. Kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej där!! Roligt att se dig, du har just snurrat in till oss i våran snurriga men otroligt intressanta vardag! Välkomna!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Kadimas Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards