Alla inlägg den 3 november 2013

Av Sofia - 3 november 2013 20:02

Här går man och köper dyra kattsängar (som ratas) och så duger en gammal sönderklippt kartong och Fannys gamla filtar bättre. Hihi. Gosfian!

Av Sofia - 3 november 2013 19:01

Men det var trevligt i Väla igår, inatt och på förmiddagen men nog var det skönt att komma hem allt och bädda ner sig i sängen och sova/kolla på film tills dess att Thea och Fanny kom hem. Jag har inte sovit mycket inatt inte. Dan och Andreas gav upp hockeyn vid 02 och då la sig även Jerry och Fredrik. Vi hade tänkt ta taxi hem men inte orkade vi vänta två timmar på en bil. Jag och Dan kröp ner i en 80-90säng. Det var ju mysigt till en början men då Dan somnade och började dra timmerstockar så var det kört. Jag gav upp och la mig på soffan där det snarkades ifrån Andreas (tror jag) och två söta missebarn som härjade runt. Mysigt! Sen vet jag inte vad som hände men det började ljusna och alla barnen vaknade. Jag kröp ner hos Dan igen och sen var det morgon. Vi var hemma vid 12 tiden och sen dess har jag som sagt sovit och glott på film. Nu längtar jag bara till att ungarna lägger sig. Thea och Fanny är på gång i säng, vi har gjort läsläxan och myst lite bara Fredrik kvar som ska i säng om en timme. Han brukar lägga sig vid 21 men eftersom att han fick vara uppe sent igår blir det tidigare ikväll. Dessie är hemma igen också och jag tror att hon njuter lika mycket som vi. Har saknat henne. Väääldigt trött och mysig hon också. Känner mig halvt som halvt överkörd ikväll eller det började igår redan då jag kände av halsen igår morse och som halsbränna igår kväll men det var ont i halsen, vaknade inatt och hade jätte ont och nu har jag typ tappat rösten. Jag som verkligen inte har tid att bli/vara sjuk. Men men bara att bita ihop och hålla truten så gott det går. Nä nu blir det lite hockey innan jag bäddar ner mig i sängen igen. Hoppas vakna och vara piggare imorgon! Kram på er

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej där!! Roligt att se dig, du har just snurrat in till oss i våran snurriga men otroligt intressanta vardag! Välkomna!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Kadimas Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards