Alla inlägg den 2 november 2013

Av Sofia - 2 november 2013 21:04

Alla nära och kära som lämnat detta jordeliv. Saknar er Morfar Hilding, Mormor Ingmarie, Farmor Ingrid, Farfar Erik, Linus och Emma. Jag vill även skänka en tanke till min faster, min riktiga morfar, farmor och farfar utan dem hade inte jag suttit här idag. Det är många som fattas mig. Sov i Ro

Av Sofia - 2 november 2013 10:40

Fast och andra sidan har jag all tid i världen att göra sånt som jag inte hinner med 7 veckorna. Hittills har jag vikt lite tvätt, rengjort kattlådan och bytt sand, varit ut med en massa sopor, varit ute med Dessie och dammsugit och klockan är inte mer än 10:33 :) Jag har massor av tvätt att vika kvar då jag som sagt inte har haft verken tid eller ork till i veckan. Nu kan jag uppskatta en LEDIG helg, jag har haft mycket i skolan de sista veckorna men blev igår klar med kursen och den är förhoppningsvis godkänd också (fast jag hoppas på ett lite högre betyg än E) Jag höll deadline för min vetenskapliga artikel om cancerns förekomst i Sverige, PM-uppgiften blev ju inskickad i onsdags och TENTAN var igår. Jag tänker faktiskt bara pusta ut i helgen och ta nya tag. På måndag börjar en ny kurs med nya utmaningar. Känner av ont i halsen och ont i huvudet idag också så kanske bäst att planera in lite vila också. Nåväl. Dan och Fredrik sitter vid ett varsitt xbox och spelar, Dessie sitter och tvättar sig då hon blev smutsig av att vara ute på upptäcktsfärd och jag känner att jag har skrivit klart för stunden och ska ta resten av tvätten så jag blir klar någon gång. Kram på er

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej där!! Roligt att se dig, du har just snurrat in till oss i våran snurriga men otroligt intressanta vardag! Välkomna!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Kadimas Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards